خانه / اخبار / کیا ریو ۲۰۱۶ در تهران قیمت خورد

کیا ریو ۲۰۱۶ در تهران قیمت خورد

نسخه ۲۰۱۶ از سدان کیا “ریو” برای حضور در بازار کشور به خاطر نداشتن مه شکن‌های عقب با مشکل مواجه شده است، ولی گویا جدیدا این مشکل از سوی شرکت وارد کننده رفع شده و مجوز ثبت پلاک برای این ماشین صادر شده است تا بار دیگر شاهد حضور برند نام آشنای کیا “ریو” در بازار کشور باشیم.
با وجود ادامه تولید خیلی از ماشین‌های قدیمی در خط تولید خودروسازان، سدان کیا ریو در بازار کشور به خاطر فروش نامطلوب و طراحی بسیار قدیمی و تاریخ گذشته، خیلی زود بازنشسته و از چرخه تولید خارج شد، اما حالا نوادگان این برند بار دیگر به بازار کشور هجوم آورده‌اند تا میراث پدران خود را زنده نگه دارند و به راه نیمه تمام آنان ادامه دهند، هرچند جدیدا از سوی شرکت خودروسازی کیا نسخه‌ای فیس لیفت رونمایی شده که هم چهره‌ای بهتر و هم تجهیزات ارتقا یافته دارد، ولی چون در حال حاضر صحبت از عرضه محصولات غیر فیس لیفت کیا ریو در بازار کشور می‌شود، به همین دلیل خیلی کوتاه قصد داریم در مورد کیا ریو ۲۰۱۶ صحبتی داشته باشیم.
در طراحی ظاهری، همچنان طراحی ناهماهنگ و ناموزونی را شاهد هستیم که حداقل خیلی بهتر از کیا ریو سابق از آب درآمده است، ولی بازه قیمتی ۱۰۱ تا ۱۰۶ میلیون تومانی آن می‌تواند تاحدودی خریداران را به خرید برندهای دیگر با طراحی بهتر ترغیب کند.
این ماشین به طور دقیق‌تر، یک سدان دیفرانسیل جلو با پیشرانه‌ای ۱۳۹۶ سی‌سی یورو ۵ ( تولید ۱۶۵ گرم گازهای CO2 به ازای هر کیلومتر) است که در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه می‌تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت و در دور ۴۰۰۰ هم می‌تواند گشتاوری ۱۳۷ نیوتن متری تولید کند که برای انتقال قدرت آن از جعبه دنده‌ای اتوماتیک ۴ سرعته تیپ ترونیک استفاده شده است.
دقیقا از اینجا به بعد است که مشتریان به خرید برندهای دیگر تمایل پیدا می‌کنند، چون در عمل هم شتاب صفر تا صد ۱۳٫۲ ثانیه‌ای بدست آمده و هم حداکثر سرعت ماشین بیشتر از ۱۷۱ کیلومتر بر ساعت نمی‌شود!. اما در عوض باید گفت که بزرگ‌ترین مزیت این ماشین مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۴ لیتری ( ۸٫۴ لیتر مصرف درون شهری/ ۵٫۳ لیتر مصرف برون شهری) آن به ازای هر صد کیومتر مسافت پیموده شده است.
برای طراحی و توسعه، این سدان کره‌ای طولی ۴۳۶۵ میلی متری، عرضی ۱۷۲۰ میلی متری و ارتفاعی ۱۴۵۵ میلی متری دارد که بر روی آن سیستم ترمزABS و EBD، شش کیسه هوای ایمنی (راننده – سرنشین – پرده‌ای و جانبی جلو)، صندلی‌های برقی ۶ جهته، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های تاشو برقی، سیستم روشنایی اتوماتیک، کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور باران، رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، فرمان تلسکوپی، و سانروف نصب شده است.

همچنین ببینید

تخطی از سرعت مجاز علت حادثه برخورد اتوبوس با دیواره کوه هراز بوده است

کارزنيوز- سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اظهارداشت: در بررسی‌های اولیه علت حادثه برخورد اتوبوس …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دريافت آخرين مطالب در ايميل شما!

لطفاً ايميل خود را وارد نماييد: