خانه / اخبار / ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش

ایرتویا؛ رتبه ۱ رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش

مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران موفق شد رتبه نخست خود در میزان رضایتمندی مشتریان در خدمات پس از فروش را تکرار کند.

به گزارش پایگاه خبری «کارزنیوز»، در گزارش منتشر شده شرکت ISQI که مربوط به شش ماهه نخست سال است، از نظرات ۵۶۲ هزار و ۳۲۸ نفر از مشتریان استفاده شده است و در میان همه شرکت های داخلی، تولیدکننده و همچنین وارد کننده خودرو، ایرتویا موفق به کسب ۷۶۷ امتیاز و رتبه اول شده است.

ایرتویا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی است، همواره اهتمام ویژه ای به وضعیت خدمات پس از فروش داشته، به طوری که واحد آموزش شبکه نمایندگان این شرکت، در ۹ ماهه اول سال ۹۵ ، چندین هزار ساعت کلاس و دوره آموزشی برای بیش از ۵۰ نمایندگی در سراسر کشور برگزار کرده است که این دوره ها طیف بسیار وسیعی از موضوعات – از موضوعات تکنیکال تا مدیریت روابط با مشتریان – را شامل می شود. از همین روست که ایرتویا چندین سال متوالی رتبه اول خدمات پس از فروش خودرو را داشته و علاوه بر آن برنده چندین جایزه تعالی رضایتمندی مشتریان از تویوتا موتور کورپوریشن شده است.

همچنین ببینید

تخطی از سرعت مجاز علت حادثه برخورد اتوبوس با دیواره کوه هراز بوده است

کارزنيوز- سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اظهارداشت: در بررسی‌های اولیه علت حادثه برخورد اتوبوس …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دريافت آخرين مطالب در ايميل شما!

لطفاً ايميل خود را وارد نماييد: